Mijn Esprit wishlist

Ik heb altijd al een zwak gehad voor prettig en comfortabele kleding. Esprit verkoopt altijd prachtige, comfortabele en stoere kleding. Niet een typische girly shop. Bovendien is hun collectie ook altijd kwalitatief. Wat is nu mooier dan prachtige, comfortabele en kwalitatieve kleding te dragen? Ik bestel dan ook graag bij hun. Sterker nog ik ben fan van Esprit. Vandaag zal ik jullie vertellen  welke items op mijn wishlist staan.

sport_w_tile_7_1465812902

Blazermantel old pink:

Ik ben gek op blazers, vooral als ze lang zijn. Daarom viel ik als een blok voor deze lichtgevoerde blazermantel in two tone stijl in de kleur old pink. Ik houd van wijde blazers. Mijn outfit dient casuals en chic te zijn. Deze blazermantel staat hier zeker bekend om.

blazer

T-shirt:

Bij een mooie blazermantel hoort ook zeker een prachtige shirt. Mijn keuze is gevallen op de dames T-shirt white. Deze T-shirt is bedrukt met de tekst ‘You are a good reason to be happy’. Ik houd van shirtjes met teksten. Hij matcht zeker met de blazermantel!

tshirt

Boyfriendjeans:

De mensen die me al wat langer volgen weten dat ik gek ben op boyfriendjeans, zeker als er scheurtjes inzitten. Mijn oog viel meteen op de wijde boyfriend jeans met destroyed look. Helemaal mijn stijl. Deze katoenen broek bevat elastan, hierdoor voelt je broek prettig aan op je benen. Dat vind ik erg belangrijk. Ik koop vaak broeken met elastan en van katoen.

076CC1B029_903

Shopper:

Bij een mooie outfit hoort ook een prachtige tas.  Ik heb iets met blauwe tassen.  Deze tweezijdige dark blue shopper met clutch maakt mijn outfit compleet.

066EA1O021_405

Sneakers:

Ik ben dol op sneakers. Deze modieuze sneakers off white passen bij mijn casual outfit.

086EK1W050_110

Zonnebril:

Met het mooie weer moeten we niet vergeten een zonnebril mee te nemen. Deze uniseks zonnebril gold vind ik er mooi en passen bij mijn outfit.

 882LA10080_584

 

 

 

 

Shop de complete outfit:

Blazermantel pink old pink €99,-

Boyfriendjeans met destroyed look €69,99

Uniseks zonnebril €39,90

Tweezijdige shopper €79,99

Katoenen T-shirt €15,99

Sneakers €59,99

 

Shop nu de collectie bij Esprit!

 

 

18 thoughts on “Mijn Esprit wishlist

Leave a comment