Review: Magische Mok van prachtigkado.nl

Nieuw in het assortiment van Prachtigkado is de Magische Mok. Op deze mok kun je foto/tekst laten bedrukken.  Benieuwd naar het resultaat??? Lees dan snel verder….

136353203

Mokken bedrukken:

Van prachtigkado kreeg ik een leuke mok mat zwart  met mijn foto erop! Ik stond hiervoor niet eens stil bij het feit dat het mogelijk was om een foto van jezelf op een gitzwarte mok te laten bedrukken.

Kleur:

Zwart

Afmetingen mok:

9,0 hoog x 8,0 cm doorsnee (origineel formaat).

Bedrukbaar gebied:

8,5 cm x 19 cm.

Mogelijkheden:

Foto, logo + eventueel tekst.

event_gracekelly_6
Foto die ik op de mok had laten bedrukken!

Wat belooft prachtigkado?

“Jouw eigen foto, tekst of afbeelding verschijnt zodra de mok warm wordt: MAGIC. Een verrassend cadeau voor vriend, familie of zaken relatie. Aanbevolen door 9/10 van onze bezoekers! Nergens goedkoper. Binnen 24 uur geleverd. De mokken zijn ook vaatwasserbestendig.”

Zwarte matte mok:

Ik ontving een zwarte magische mok. Op het eerste ogenblik was de foto niet duidelijk te zien. Je zag een beetje glans. Wanneer de mok opgewarmd is dan zul je de foto zien. Ik was erg benieuwd naar de foto. Ineens schoot mij te binnen dat ik kokend heet water in het mok kon doen. Zodra ik kokend heet water in het mok deed veranderde het gitzwarte mokje in een prachtige foto. Aan de voorkant was het mokje zwart en aan de achterkant wit/beige-achtig.

achterkant
Achterkant mok!
mok
Vooraanzicht!

foto 3

foto 4

 

Resultaat:

Ik vind de mok prachtig. Hij is nog mooier dan ik me had voorgesteld. Deze mok heeft mij weten te verbazen. Als eerst heb ik warme chocomel gedronken in deze mok. Ook geschikt om koffie en thee te drinken. Alles wat warm is, is goed voor je prachtige mok met  foto. De mok was lekker ruim, de foto op de mok was prachtig. Mijn foto was aan de voorkant bedrukt.  Er is ook een mogelijkheid om deze aan de achterkant te laten bedrukken. Zodra je warme drank kouder begint te worden vervaagt de foto langzamerhand automatisch. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Deze magische mok zou ik iedereen aanbevelen. Met een paar simpele stappen heb je ook een prachtige mok in huis( binnen 24 uur). Zeker handig als cadeautip! Ik heb er erg veel plezier mee. Jullie zeker ook. Wil je ook mokken laten bedrukken ga dan naar  prachtigkado.nl

mokje

 

Verkrijgbaar bij prachtigkado.nl voor 9,95,-

 

8 thoughts on “Review: Magische Mok van prachtigkado.nl

Leave a comment