Lancaster introduceert 365 Sun Compact spf30

 

Met het warme weer zijn we zeker toe aan een mooie zonnige teint met hydratatie. De nieuwe Lancaster  365 sun compact SPF30 zorgt voor een prachtige kleurtje op je huid dankzij de TAC (Tan Activating Complex). De TAC zorgt snel voor een bruine kleur op je huid.

Lancaster 365 sun compact beauty visual SL

3- in 1 formule:

Deze unieke make-up kent een 3 in 1 formule namelijk: make-up, suncare en skincare. Deze  product bevat speciale technologieën voor een ‘365  dagen bescherming’. De huid wordt zodoende beschermd tegen de schadelijke omgevingsinvloeden – verontreiniging, oxidatieve stress – die het DNA van de huidcellen zou kunnen beschadigen. Tenslotte zorgt de verzachtende formule ook voor comfort en hydratatie.

Lancaster 365 Sun Compacts 01+02+03

Resultaat:

Wat een zachte make-up is dit. Vaak merk ik in de zomer dat mijn huid erg hard word en geïrriteerd raakt als ik make-up aanbreng. Eigenlijk vermijd ik make-up het liefst in de zomer. Make-up plakt en hij droogt mijn huid uit in de zomer, dat terwijl ik een vettige huid heb. Gelukkig zorgde deze 365 Sun Compact 365 voor een egale en hydraterende teint zonder zweetgevoel en droge plekken. Bovendien zit er een SPF factor van 30 in het product. Ik hoef niet apart nog eens zonnebescherming op te smeren, zo handig. Ik ben erg tevreden met deze make-up! Ik gebruikte de light glow.  Deze make-up is absoluut onmisbaar deze zomer.

paris-823883_960_720

Inhoud:

10 gram

Land:

Monaco

Gebruiksaanwijzing:

Breng met het micro-luchtdoorlatende sponsje de juiste hoeveelheid aan op het hele gezicht. In contact met de huid verandert de zijdezachte, soepele textuur in een subtiel poederige finish. Vervolgens, als een schitterend halo, verschijnt de gloed van een subtiel gebronsde huid, 365 dagen per jaar. Perfect om de huid te beschermen, te verzorgen en een stralende gloed te creëren: de Sun Compact is verkrijgbaar in drie tinten, afgestemd op de verschillende huidskleuren:

Lancaster 365 sun compact 365 is verkrijgbaar in drie tinten light glow, sunny glow en golden glow bij de Bijenkorf voor €32.

3 thoughts on “Lancaster introduceert 365 Sun Compact spf30

Leave a Reply

