Biodermal P-CL-E serum een krachtpatser voor de huid

Biodermal introduceert P-CL-E serum. Dit is een aanvulling op de P-CL-E lijn. Speciaal bedoeld om schilfertjes, een trekkerige huid, irritaties of kleine oneffenheden te bestrijden.

P-CL-E Serum - packshot

 

Het P-CL-E serum is geschikt voor de kwetsbare, droge of gevoelige huid die dagelijks óf tijdelijk wat extra ondersteuning kan gebruiken.  De formule met dubbele concentratie huideigen ingrediënten helpt de huid te beschermen tegen invloeden van buitenaf, stimuleert de celvernieuwing en ondersteunt het natuurlijk herstellend vermogen van de huid direct: een boost voor je huid! P-CL-E serum helpt de huidtextuur te verbeteren, laat de huid stralen en heerlijk zacht aanvoelen. De fluweelzachte en lichte textuur is een genot om aan te brengen, het verdeelt gemakkelijk over de huid en wordt direct opgenomen. Het serum is daarom ideaal geschikt als basis onder reguliere huidverzorging of onder make-up.

Biodermal tip:

Het P-CL-E serum is door de luchtige en krachtige formule ook uitstekend geschikt voor de mannenhuid, bijvoorbeeld om roodheid na het scheren te kalmeren en te verzorgen. Biodermal P-CL-E serum is dagelijks te gebruiken of als kuur; alleen óf in combinatie met andere verzorgingsproducten; als basis onder make-up; voor vrouwen én voor mannen.

 

Biodermal P-CL-E Serum is verkrijgbaar bij de drogist voor €29,99 (30ml ).

16 thoughts on “Biodermal P-CL-E serum een krachtpatser voor de huid

    • Zij hebben vaker goede producten. Hun tonic en p.c.l.e. getinte dagcrème was erg goed. Het prikte en jeukte niet. Ik heb een gevoelige huid. Het was wel erg fijn. Misschien kun je een keertje testen in de winkel 😉

      Like

    • Ik heb er zelf nog geen ervaring mee met deze serum. Het is wel ontwikkeld voor de droge huid. Ik heb wel andere producten samen met een vriendin van mij gebruikt uit de Biodermallijn( zij heeft een extreem droge huid en ik een vettige met onzuiverheden). Het beviel haar wel. Mij bevielen deze twee producten uit de lijn: de tonic en de fluide:
      https://sherryhussain.wordpress.com/2015/09/17/recensie-biodermal-cc-fluide/
      Ik wil deze serum kopen. Want de andere producten bevielen me ook erg goed. Ik ga dit samen met mijn vriendin testen. Ik zal je anders op de hoogte houden mocht ik er een aangeschaft hebben en of ter review hebben gekregen.

      Like

Leave a Reply

