Review: Nude Move s mint

Jullie houden vast allemaal van muziek, ik ook. Vaak is het erg zacht op mijn telefoon. Ook vind het niet prettig om constant oordoppen in mijn oren te doen. Voor een feestje is het wel leuk dat je ‘keihard’ muziek kunt opzetten zonder al te veel gedoe. Mijn Samsung heeft niet echt een hoog bereik zoals ik zou willen. Deze nude move s mint van gsmpunt.nl zou wellicht een oplossing kunnen zijn. Deze zal ik vandaag voor jullie reviewen. Lezen jullie mee?

 s_move

Verpakking:

De speaker zit in een groene vierkanten doosje. De mooie speaker is mintgroen van kleur met een neongroene koordje aan de linkerkant. Op de speaker zelf kopt het ‘nude’. Aan de achterkant kopt een S.  In het doosje zit ook een zwarte kabel, deze om aan te sluiten met de p.c.  Er zitten ook twee leuke stickers bij.

Modelnummer:

PS0002MTG

Gebruiksaanwijzing:

Aan de bovenkant van de speaker vinden we 4 doorzichtige knopjes. Links een bluetooth teken, daarna een plus, vervolgens een minteken en tot slot een aan/uitknopje.

Stap 1: druk op de aanknop rechts. Er gaat een groen lapje branden.

Stap 2: klik op de bluetooth knopje.

Stap 3: ga naar de instellingen van je telefoon en verbind deze met de speaker ‘Nude Move S’.

Stap 4: Als dit gelukt is dan is de speaker gereed voor gebruik. Lukt dit niet dan Zit er een mini kabel in de verpakking. Die kun je verbinden met de p.c. dan klik je op de telefoon en kun je muziek beluisteren.

Bereik:

10 tot 15 meter!

Wat belooft deze speaker?

  • 8 uur lang kunnen we muziek streamen
  • Spatwater proof
  • Een bereik van 10 tot 15 meter

Kleuren:

Deze bluetooth speaker is verkrijgbaar in drie kleuren/varianten.  Black, Mint en coral.

Resultaat:

Ik ben erg verrast door deze speaker. Ik had nooit gedacht dat de geluid zo hard zou kunnen zijn aangezien de schattige mint kleurige speaker nog kleiner is dan mijn hand en heel erg licht is( qua gewicht). Het bereik is 10 tot 15 meter, je kunt zelf de volume afstellen. Ik ben erg tevreden met deze speaker. Handig dat er een koordje aan zit, je kunt hem zo dan ophangen of in je broekzak/jaszak kunt stoppen. Het geluid blijft nog steeds hard. Ik heb het ook getest door de speaker in de tas te stoppen, zelfs toen bleef het geluid keihard. Ik heb heel erg veel plezier beleefd aan deze speaker. Hij is gebruiksvriendelijk. Ik kon probleemloos muziek streamen. Ik zou het zeker aanbevelen om eentje in huis te halen, voor extra veel en lang muziekplezier.

Verkrijgbaar via gsmpunt.nl voor €39,95

10 thoughts on “Review: Nude Move s mint

Leave a Reply

