Koran.nl start WhatsApp- service

De koran.nl start WhatsApp-service.  Ik heb mij ook aangemeld. Wat kun je van deze service verwachten?

foto

Ik heb mezelf precies 17 dagen geleden aangemeld. Iedere dag ontvang ik een leuke quote/vers uit de koran. Een greepje uit de bijzondere verzen:

foto (1)

foto (2)

foto (3)

Mijn mening: 

Iedere dag ontvang ik een leuke quote/vers op mijn app.  Ik ben erg tevreden met deze service en zou het aan iedereen aanbevelen.

Ook interesse?

Meld je dan nu aan door een WhatsApp-bericht te versturen naar 06 86 33 60 93.

 

2 thoughts on “Koran.nl start WhatsApp- service

Leave a Reply

