Yves Rocher Intense Kajal Noir Carbone

Ik ben gek op kajals, helaas zijn er maar weinig op de markt die ik kan verdragen. Toen ik hoorde dat Yves Rocher Intense kajal Noir carbone(zwart) lanceerde was ik erg enthousiast. Zeker nu ik al bekend was met het merk. Deze kajal zal ik vandaag reviewen. Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder….

 306881

 

Verpakking:

Een zwarte mini draaiflacon.

Inhoud:

2,5 gram

Kleur:

Zwart

Oogissues door make-up:

Ik durf eerlijk gezegd niet vaak make-up in mijn ogen te dragen, in het verleden heb ik daar slechte ervaring mee gehad. Mijn ogen kunnen niet tegen siliconen, parabenen en nog meer stoffen. Ik heb veel kajals geprobeerd ze jeukten prikten in mijn ogen. Ik dacht eerst dat het een kwestie van wennen was maar dat was niet zo. Ik kon toch echt niet tegen bepaalde stoffen in de kajals. Toen bedacht ik dat  ik natuurlijke make-up moest proberen. Deze beslissing was helemaal briljant.

 30688

Resultaat:

Deze kajal is zwart van kleur. Ik vind zwart gewoon bij alles passen vandaar dat deze zwarte kleur geliefd is bij mij (andere kleuren vind ik ook mooi hoor). Maar voor dagelijks gebruik kies ik toch voor zwart. Voordat ik begin met make-up dragen in mijn ogen ben ik ergens bang of het toch niet ergens zal prikken. Omdat ik veel in het verleden heb meegemaakt. Ik durfde een tijdje geen make-up meer te dragen in mijn ogen.

Nu weet ik dat Yves Rocher geweldige make-up lijn heeft waar je altijd plezier aan beleeft en bovendien pijnloos make-up kunt dragen. Deze kajal die draag ik onder mijn oogleden. Je kunt het ook als eyeliner gebruiken. De kajal zat erg prettig, mooi en hij prikte niet. Ook traanden mijn ogen niet, daar krijg ik vaak last van als ik bepaalde merken make-up in mijn ogen doe.

Deze kajal heeft ruim acht  uur in mijn ogen gezeten vorige week op een bruiloft dat heb ik nooit eerder volgehouden met een kajal.  Bovendien vervaagt hij niet van kleur als je hem in hebt,  Hij blijft lekker zwart en prettig zitten. Je hoeft  het ook niet bij te werken. Handig toch? Hij is geschikt voor dagelijks gebruik.

Must have item?

Ik ben verliefd op deze kajal!Iedereen zou hem in huis moeten hebben.

Ingrediënten:

Zoete amandelolie uit biologische teelt, bamboepoeder, elemihars, sesamolie uit biologische teelt, wonderboomolie, jojoba-olie, rijstwas, carnaubawas.

 

Verkrijgbaar bij Yves Rocher voor € 8,95( kortingsprijs).

 

14 thoughts on “Yves Rocher Intense Kajal Noir Carbone

  1. Allemaal natuurlijke ingrediënten. Goed dat jij je richt op natuurlijke producten. Ik geniet enorm van je reviews. Veel mensen gebruiken veel troep op hun gezicht en ogen. Helaas dat niemand ziet dat je daardoor ontstekingen kunt krijgen. Wat bij mijn zusje was gebeurd. Tegenwoordig weet je ook niet meer wat je koopt.

    Liked by 1 person

  2. Lijkt mij zeker erg irritant dat je ogen zo gevoelig zijn. Goed dat je eindelijk een kajal hebt gevonden die bij je ogen past. Ik had wel graag een foto van je ogen gezien.

    Liked by 1 person

    • Beste Diana,
      Ja is het zeker wel. Ik kan nu helaas niet alle soorten make-up gebruiken. Gelukkig deze wel.
      Ik heb pech met mijn telefoon die stuk is gevallen. Had het graag willen laten zien.

      Like

  3. Wat vervelend dat je slechte ervaringen hebt met make-up en je ogen. Ik lees veel goede verhalen over dit merk Yves Rocher, nu ben ik echt nieuwsgiering. Het uiterijk is best leuk en anders van het product. Fijn dat het je goed bevalt.

    Liked by 1 person

    • Ja is het eigenlijk ook. Ik kan bijna niets gebruiken. Er zijn maar weinig merken die mijn ogen kunnen verdragen. Ik heb even pech en heb een gevoelige huid. Yves Rocher heeft altijd geweldige producten. Mijn moeder is al jaren een trouwe fan van hun daarna raakte ik verslaafd.

      Like

  4. Goed dat je ook achtergrondinformatie over make-up geeft. Dat mis ik vaak bij andere blogs.
    Yves Rocher daar heb ik geen ervaring mee nu ik je blog zo zie zou ik het zeker wel willen uitproberen.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

