Kersttip: eyebrows on fleek met Christian Faye wenkbrauwpoeder bronze

Brunettes opgelet sinds kort heeft Christian Faye een nieuwe poeder: bronze. Het nieuwe motto is: eyebrows on fleek. Creëer perfecte wenkbrauwen met de poeder van Christian Faye. Ik test vandaag de kleur: bronze!

voorkant

Verpakking:

De poeder zit in een luxe zwarte verpakking waarop het in het goud Christian Faye kopt.

Inhoud:

De poeder zelf zit in een ronde doosje.

Kleur:

Bronze oogt een beetje bruin, niet te donker niet te licht.

Inhoud:

3 malletjes met een mini 2-koppige wenkbrauwborsteltje. De ene kant heeft een platte borstel en de andere kant een ronde.

Dekking:

Waterproof en 24uur.

Textuur:

Zacht

Wenkbrauwissues:

In Nederland hebben we verplicht een waterproof dekking voor onze wenkbrauwen nodig. Je weet maar nooit wanneer het regent het zou ook niet bepaald een pretje zijn wanneer je wenkbrauwpoeder uitloopt.  Is mij wel eens overkomen namelijk. De mensen die mij al wat langer volgen weten dat ik een vage wenkbrauwkleur heb. Het is moeilijk om de juiste wenkbrauwpoeder te vinden vanwege mijn haarkleur. Ik heb zelf lichtbruin haar met een rode ondertoon. Dat uit zich maar al te graag in mijn wenkbrauwen. Ik heb vaak genoeg met potloden geprobeerd mijn wenkbrauwen te shapen en te kleuren. Helaas: als ik een donkerbruine kleur gebruikte op mijn wenkrauwen werd het te donker. Als ik lichtbruin deed in mijn wenkbrauwen dan zag een rode gloed. Als ik blond pakte werd dat net iets te licht. Na een tijdje besloot ik potloden te vervangen door poeders. Helaas lukte het niet echt helemaal. Een exacte match vond ik nooit. Ik besloot in het begin maar voor donkerbruine wenkbrauwpoeder te gaan. Helaas merkte ik toch dat het erg onnatuurlijk oogde. Wat moest ik nu eigenlijk doen?

inhoud

 

Gelukkig heeft de Christian Faye bronze een oplossing voor mij. Hij beloofde een 24-uurs en natuurlijke dekking. Ik was erg enthousiast. In de prachtige verpakking zien 3 malletjes ( erg handig), om je wenkbrauwen te shapen en in te kleuren. Je kunt dus lekker binnen de lijnen kleuren met deze malletjes. Je hebt een dunne wenkbrauwmalletje, iets dikker en extra dik. Ik heb de dunste nodig, ben praktisch kaal zeg maar in mijn wenkbrauwen. Ik had maar slechts een klein beetje nodig om mijn wenkbrauw perfect, natuurlijk in vorm te brengen. Wat voelde de poeder zo zacht aan in mijn wenkbrauwen. Vaak voel ik prikkels door veel poeders( heb een gevoelige huid en wenkbrauwen). Bij deze was dat gelukkig niet zo.

Gebruiksaanwijzing:

Je neemt het malletje( zonder kan ook) en die plaats je op je wenkbrauwen. Je kiest de vorm die het beste bij je past. Ik neem thin. Die zet je neer op je wenkbrauwen. Ik neem eerst de penseel en pak een beetje poeder en teken in een lijn mijn wenkbrauwen. Daarna neem ik de ronde borstel en kleur in mijn wenkbrauwen in.  Wanneer je het malletje weghaalt heb je prachtige volle wenkbrauwen die natuurlijk ogen.

Waterproof:

Ik heb even de proef op de som gelopen een paar dagen door lekker in de regen te lopen. Yes hij bleef zitten en lekte niet. Ik ging er ook zelfs mee zwemmen. Graag niet duiken a.u.b dan krijg je chloorirritaties.

Resultaat:

Toen ik in de spiegel keek dacht ik wauw. Ik dacht dat ik de enige was maar de complimenten kwamen uit diverse hoeken.

Must have item?

100% absoluut onmisbaar op de Nederlandse markt. Deze moet je op je beautyplankje hebben. Zeker geschikt voor kerst en feestdagen. Krijg je extra lange dekking. Ik draag het lekker dagelijks.  Naar mijn mening is dit de beste wenkbrauwpoeder ooit gebruikt!

Ingrediënten:

gebruiksaanwijzing

Verkrijgbaar bij ICI Paris XL of John Beersens  voor€33,-                       

14 thoughts on “Kersttip: eyebrows on fleek met Christian Faye wenkbrauwpoeder bronze

  1. Wat een mooie wenkbrauwpoeder ook heel mooi verpakt. Ik denk dat ik dit cadeau ga doen. Ik was nog op zoek naar een kerstcadeau maar ik wist niet wat ik kon kopen. Gelukkig stuitte ik op jouw artikel.

    Liked by 1 person

  2. Ik had het ook megemaakt dat mijn wenkbrauwpoeder lekte. Ik werd verkeerd geinformeerd door de verkoopster. Nu weet ik dat ik eerst moet lezen en dan iets moet kopen. Leuk om te lezen dat je er erg tevreden mee bent.

    Liked by 1 person

    • Ik had pech mijn telefoon is stuk anders had ik het graag willen laten zien(gelukkig had ik de andere foto’s al eerder gemaakt). Ik vind wax soms iets te plakkerig en kleverig. Ik heb dan het gevoel dat mijn wenkbrauwen naar glijden( als je snapt wat ik bedoel). Deze was gelukkig heel zacht. Je voelt het ook niet zitten.

      Like

  3. ik heb ook een wenkbrauwpoeder van Christian Faye! ik vind hem echt geweldig… ik had natuurlijk een aantal maanden door de chemo geen wenkbrauwen dus ik gebruikte deze wenkbrauw poeder om wenkbrauwen te tekenen en hij bleef de hele dag zitten! ik vind hem top.
    Liefs Nathalie

    Liked by 1 person

  4. Wat een leuk uitgebreid artikel! Ik gebruik zelf enkel dierproefvrije cosmetica, dus ik zou even moeten uitzoeken of dit merk dierproefvrij is, zo ja, dan lijkt dit me een goede optie! 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

