Recensie: Professional eyebrow pencil Rimmel hazel

Brunettes/blondines opgelet sinds kort heeft Rimmel een nieuwe wenkbrauwpotlood in zijn collectie: hazel! Die ik vandaag zal reviewen.

rimmellondonprofessionaleyebrowpencil002hazel_1449497769

Verpakking:

De potlood heeft een zwarte onderkant en een bruine dop met daaraan een wenkbrauwborsteltje

Gewicht:

14 gram.

Kleurnummer:

002

Bijzonderheden:

Waterbestendig.

Wenkbrauwenissues:

Ik heb zelf lichtbruin haar met een rode ondertoon. Voor mij is het heel vervelend om de juiste wenkbrauwpotlood te vinden vanwege mijn haarkleur. Als ik een donkerbruine potlood op mijn wenkrauwen doe wordt het te donker. Als ik lichtruin doe in mijn wenkbrauwen dan zie een rode gloed. Als ik blond pak wordt dat net iets te licht. Wat moest ik nu eigenlijk doen? Ik was tijdelijk gestopt met wenkbrauwpotloden en had het vervangen door een wenkbrauwpoeder. Alleen bepaalde hadden geholpen. Toen ik hoorde dat Rimmel met een hazel wenkbrauwpotlood kwam was ik erg enthousiast. Zij hebben veel leuke dingen in hun collectie. Wellicht dat deze wenkbrauwpotlood wonderen zou verrichten.

Resultaat:

De hazelpotlood neigt meer naar een assige/bruine kleur. Het hangt een beetje van je wenkrauwen af welke kleur deze potlood oogt zodra je hem opbrengt. Ik zou deze potlood niet aanraden aan vrouwen met donkerbruin haar/wenkbrauwen daar is deze potlood te licht voor. Je zult dan algauw een verschil zien in wenkbrauwkleur. Normaliter oogt een gewone wenkbrauwpotlood vrij streng en hard als je dat aanbrengt daarom was ik er tijdelijk mee gestopt.

De structuur van de meeste wenkbrauwpotloden is vrij hard. Dat zul je dan ook je wenkbrauwen voelen. Tenminste ik voel dat vaak wel bij veel wenkbrauwpotloden. Bij deze wenkbrauwpotlood hazel heb ik een extra connectie, de kleur van mijn ogen, leuke bedacht. Een wenkbrauwpotlood met een zachte structuur dat prettig aanvoelde op mijn wenkbrauwen. Hij deed mijn wenkbrauwen op een natuurlijke manier voller lijken. Eindelijk was ik van die gaatjes in mijn wenkbrauwen af(heb weinig haartjes in mijn wenkbrauwen). De kleur oogde erg mooi en natuurlijk op mijn wenkbrauwen en daar natuurlijk daar draait het uiteindelijk ook om. Ik zou deze wenkbrauwpotlood zeker aanbevelen. Ik vond dit echt een prachtige wenkbrauwpotlood. Hij voldeed precies aan mijn verwachtingen.

Must have item?

100% absoluut onmisbaar voor je wenkbrauwen. Deze wenkbrauwpotlood voeg ik toe aan mijn lijstje favoriete beauty items!

Alle tinten:

001 Dark Brown

002 Hazel

004 Black Brown

rimmellondonprofessionaleyebrowpencil004blackbrown_1449497993rimmellondonprofessionaleyebrowpencil001darkbrown_1449498044

Verkrijgbaar bij Kruidvat voor €6,49.

9 thoughts on “Recensie: Professional eyebrow pencil Rimmel hazel

Leave a Reply

