Review: Eye care cosmetics eye make -up remover 2 in 1 express

Heb je ook altijd last van prikkels en tranende ogen als je mascara van je wimpers afhaalt? Ik wel. Ik was een beetje klaar met mascara dragen, want het deed toch zo een pijn om het van je wimpers af te halen. Omdat ik gevoelige ogen heb, heb ik altijd problemen met het vinden van de juiste make-up removers.  Ik heb zeker iets dat ik kan aanbevelen:  de eye make up remover van eye care cosmetics 2 en 1 express. Zonder parabenen.

demaquillant 2 en 1 eye care

 

Verpakking:

De make-up remover zit in een blauw-witte verpakking.

Inhoud:

Donkerblauw als je het flacon schudt dan wordt het lichtblauw en schuimig.

Inhoud:

150 ml.

Land:

Gemaakt in Frankrijk

Make-up van eye care cosmetics:

Al eerder heb ik de mascara van eye-care cosmetics gebruikt. Ik was erg tevreden hierover. Lees hier de review:

Resultaat:

Degene die mij al wat langer volgen weten dat ik zeer gevoelige ogen heb. Ik gebruik niet zo heel vaak make-up, behalve als ik naar evenementen moet. Make-up moet wel prettig zitten, met name op je ogen. Ogen zijn jammer genoeg ook erg gevoelig, zeker die van mij. Ik ben dol op make-up van Eye Care Cosmetics. Ze houden altijd rekening met mijn zeer gevoelige oogtype.

demaquillant 2 en 1

Wat ben ik blij dat ik deze eye-make up remover heb getest. Hij bevalt me zeker. Hij is erg handig in gebruik. Het enige dat je hoeft de doen is de flacon te schudden een wattenschijfje nat maken met de remover en dat op je oogleden plaatsen. Met een simpele beweging haal je je make-up van je ogen af! Handig dat hij ook voor waterproof eye make-up is. Hij is ook zuinig in gebruik. Normaliter moet ik 12 keer mascara/oogschaduw van mijn ogen afhalen, dan pas is het er af. Daarna prikken en branden mijn oogleden. De pijn is onbeschrijfbaar. Met de remover van eye care cosmetics hoefde ik het maar een paar keer te doen.

Eindelijk een make-up remover dat niet prikte aan mijn ogen en makkelijk verwijderbaar is. Lekker zacht en een verfrissend gevoel kreeg ik hiervan. Hij prikte niet en hij zorgde ook niet ervoor dat mijn ogen branden. Lekker pijnloos make-up dragen en verwijderen. Eye Care Cosmetics heeft naar mijn mening als motto: pijnloos make-up gebruiken voor iedereen.

Must have item?

100%  Eye Care Cosmetics producten zijn altijd goed. Deze remover is onmisbaar op de Nederlandse markt. Eindelijk oog voor gevoelige ogen!

Verkrijgbaar bij Zienrs en Toff Optiek.

 

 

4 thoughts on “Review: Eye care cosmetics eye make -up remover 2 in 1 express

Leave a Reply

