M.A.C Cosmetics doneert €100.000,- aan dance4life

Vrijdag 20 november 2015 — In Amsterdam zijn pers, sponsoren en relaties van M.A.C Cosmetics en dance4life bijeengekomen in de nieuwe M.A.C store aan de Leidsestraat voor een bijzondere Cheque donatie. In het kader van World Aids Day 2015 overhandigde M.A.C Cosmetics een cheque ter waarde van €100.000,- aan dance4life, daarmee heeft dance4life in Nederland en zuidelijk Afrika meer dan 25.000 jongeren kunnen voorlichten. Omdat deze jongeren informatie delen via hun omgeving zijn er nog zo’n 125.000 jongeren bereikt.

Header-image.jpg

Het intieme moment in de nieuwe M.A.C store aan de Leidsestraat stond in het teken van de aankomende World Aids Day. Net als dance4life gelooft het M.A.C AIDS Fund in een innovatieve en positieve benadering om de mentaliteit en gedrag van jongeren te veranderen. Daarom steunt het M.A.C AIDS Fund dance4life in haar missie om samen met jongeren te werken aan een wereld zonder aids. Sinds april 2014 is de samenwerking tussen beide partijen officieel.

hadn

Eva Simons: “Ik ben ambassadeur geworden omdat ik een verschil wil maken. Ik wil niet alleen maar mooi weer spelen. Er gebeurt heel veel in deze wereld, and people need to know about it! Als ik ervoor kan zorgen dat een meisje toch een condoom gaat gebruiken, of net wat meer weet over hoe ze zich kan beschermen, dan is dat me alles waard. Ik zit echt in een mannenwereld. Ik merk dat veel vrouwen zich nog steeds makkelijk laten ompraten en dingen doen tegen hun zin, zoals onveilige seks. Ik vind dat vrouwen meer power mogen hebben, ik wil meer powerladies wereldwijd! In Nederland hebben we nog het geluk dat we allemaal recht op onderwijs hebben en iedereen een gelijke kans krijgt. Maar dat is in veel landen heel anders! Ik hoop dat ik kan helpen daar een verschil in te maken.”

5 thoughts on “M.A.C Cosmetics doneert €100.000,- aan dance4life

  1. Goed dat hier aandacht aan wordt besteed. Wat een groot bedrag hebben ze gedoneerd. Goed dat ik mijn make-up bij hun koop. Wordt het geld in een goede potje besteed.

    Liked by 1 person

  2. 100.000 euro gedoneerd krijgen is wel erg bijzonder. Tegenwoordig willen we niet zoveel meer uitgeven aan goede doelen. Ik zal ook vaker bij M.A.C.kopen mijn opbrengsten gaan dan ook naar een goede doel. Goed dat je dit deelt zo zien mensen ook hoe luxe we in Nederland leven.

    Liked by 1 person

  3. Een jukkel bedrag waar ze erg blij van zullen zijn geworden. Goed dat ze dit hebben gedaan. Voor aids en dergelijke nare ziektes moet meer geld vrij gemaakt worden. Mensen moeten goed gewaarschuwd worden voor deze ziekte. Praten helpt en geld doneren ook.
    xxxx

    Liked by 1 person

Leave a Reply

