Yves Rocher sexy pulp limited edition

Yves Rocher is een van mijn favoriete merken.  Sinds kort hebben zij een mascara toegevoegd aan zijn assortiment: Sexy Pulp Limited edition. Ik was erg benieuwd naar deze mascara. Deze test ik vandaag voor jullie. Lees mee…..

ImageProxy

Oogdilemma’s:

Degene die mij al wat langer volgen weten dat het vanwege mijn extra gevoelige heel erg moeilijk voor mij om de juiste mascara te vinden. Ik heb veel mascara’s gekocht en weggegooid simpelweg omdat ze prikten aan mijn ogen/wimpers. Of omdat ze kleefden en klonterde aan mijn ogen waardoor ik oogpijn kreeg. Jaren ben ik bezig om de juiste mascara te vinden. Ik heb helaas maar slechts een paar mascara’s gezien die erg goed zijn. Maar goede mascara’s kun je simpelweg op je vingers tellen. Ik vind dit jammer. Naar mijn mening dient een mascara erg goed te zijn en prettig aan te voelen want ogen zijn je belangrijkste lichaamsdeel, nou ja een sieraad van de vrouw. Een vrouw moet zich goed voelen en dat uitstralen. Sinds dit jaar heb ik de verslaving van de mascara te pakken maar helaas zijn er voor mijn ogen weinig mascara’s op de markt. Dus ik legde me er bij neer om maar op feesten make-up te dragen i.p.v. dagelijks.

Verpakking:

De mascara heeft een roze verpakking waarop het in het zilver sexy pulp limited edition kopt.

Textuur:

Bijzonder licht die je niet voelt!

Kleur:

zwart

Resultaat:

Wauw ik ben helemaal verslaafd geraakt aan deze mascara. Hij prikte niet jeukte niet en hij voelde prettig aan op mijn ogen. Lekker pijnloos mascara aanbrengen. De mascara is ook erg kwalitatief. Lekker veel volume kreeg ik op mijn bijna kale wimpers.  Hij was zwart van kleur en zorgde ervoor dat mijn wimpers meer volume kregen.  Deze mascara kent een lang houdende formule: maar liefst 12 uur. Ik heb dit op een bruiloft gedragen. Ja hij hield het zo lang vol. Erg handig.  De carnaubawas zorgde voor de volume op mijn wimpers zonder een verzwarend gevoel te geven aan mijn wimpers/ogen.  Deze mascara voldeed precies aan mijn verwachtingen. Lekker wat ik gewend was van Yves Rocher: perfectie en pijnloos make-up dragen dat oogheelkundig is getest!

Must have item?

100% absoluut onmisbaar op de Nederlandse markt!

Verkrijgbaar bij Yves Rocher voor €17,90.

2 thoughts on “Yves Rocher sexy pulp limited edition

Leave a Reply

