One Lovely Blog Award

Mieke Scheppens van Graag gelezen heeft me genomineerd voor de One Lovely Blog Award. Bedankt Mieke!

one-lovely-blog

7 feitjes over mezelf:

Ik ben erg verslaafd aan boeken dat ik ‘s nachts niet wil slapen hihi. Tja een goed boek vult mijn dag zeker wel. Het liefst een fysiek exemplaar. Ik ben niet zo van de e-books. Ik studeer momenteel rechten. Daar verslinden wij ook veel studieboeken maar dat is meer vakjargon waar niemand dagelijks zo vrolijk van wordt. Ter ontspanning verslind ik bijna dagelijks een boek!

owl-158417_640

Ik ben verslaafd aan bloggen! It’s true. Vooral de laatste tijd is de verslaving nog erger geworden. Niet dat ik het erg vind hoor 😉 Ik moet gewoon nieuwtjes delen aan de lezers over beauty, boeken, lifestyle enz.

blog-327073_640

Ik ben verslaafd aan snoep. Dit is iets wat ik vanaf jongs af aan heb naast het lezen dan natuurlijk. Oh en chocolade vult mijn dag ook met name de intens pure chocoladereep van Verkade.

choclat

I love school! Ja studeren geeft me voldoening en het gevoel dat ik iets voor de maatschappij kan betekenen later. Een opleiding is erg belangrijk. Met name vrouwen moeten nog meer studeren( halen we de mannen in hihi).

writing-933262_640

Ergert zich aan het feit dat Nederland nog nooit een vrouwelijke premier heeft gehad. Nou dames stelt iemand zich kandidaat of moet ik het doen hahaha!

Wil een opvangcentrum openen in een ontwikkelingsland voor verlaten/verstoten vrouwen. Dit is iets waar ik altijd al van droom. Veel vrouwen overal op de wereld hebben veel problemen en worden verstoten. Ik wil hier iets aan doen. Door een opvangcentrum te openen geef ik de vrouwen een betere toekomst. Ik ben hier nog mee bezig. Ik houd jullie op de hoogte.

Is bezig met haar derde boek over zwarte magie! Binnenkort vertel ik jullie meer.

girl-545997_640

Ik nomineer:

Danielle’s Boekenhoek

Thea the Bookgirl

Chicklit.nl

Connie’s boekenblog 

Tessa Heitmeijer

Celine Schrijft

Voorwaarden voor de genomineerden:

  • Je moet de persoon die je genomineerd heeft bedanken met een link naar de blog.
  • Je moet de regels weergeven en het plaatje van deze Award.
  • Vermeld 7 feitjes over jezelf.
  • Nomineer 15 andere bloggers en laat een reactie achter onder een post van de bloggers, zodat ze weten dat ze genomineerd zijn.
2 thoughts on “One Lovely Blog Award

  1. Die boekverslaving daar kan ik mij ook wel in vinden. Stel jij jezelf maar kandidaat dat zouden we wel erg leuk vinden. Van student rechten naar vrouwelijke premier. Ik run liever wel het huishouden. Mij niet gezien.

    Like

Leave a Reply

