WIN WIN WIN: 3X2 TICKETS BODY WORLDS

Gisteren ben ik naar Body Worlds geweest voor een Bloggers Bash. We mochten bij hoge uitzondering filmen en foto’s maken van het hele gebeuren. Ik beloof jullie wel een video en een verslagje van het gebeuren. Deze komt volgende week. In samenwerking met Body Worlds mag ik  3×2 (=6 tickets) verloten. Ook kans maken? Lees dan snel verder.

vrouw

In hartje centrum bevind zich het prachtige expositie over het menselijke lichaam: BODY WORLDS The Happiness Project Amsterdam Gunther von Hagens. Wat is hier zo bijzonder aan? In Body Worlds hebben ze meer dan 200 anatomische preparaten van echte menselijke lichamen, die tonen de complexiteit, de veerkracht en de kwetsbaarheid van het lichaam.  De lichaamsdelen zijn gedoneerd door donoren. Wist je dat wereldwijd 40 miljoen mensen deze expositie bezoeken? Het was er prachtig. Ik mocht zelfs lichaamsdelen aanraken( gebeurt ook niet vaak). Ik verklap nog niet al te veel.

Hoe maak je kans?

Like onze fb pagina hier

Abonneer op onze youtubekanaal hier

En laat een comment met je e-mailadres hieronder achter dat je meedoet.

 skelet

Actievoorwaarden:

Deze actie loopt tot en met 3 oktober.

De kaartjes zijn geldig t/m 31 december 2015.

Er worden 3 winaars uitgekozen ( 2 kaartjes per winnaar).

Ik zal de winnaars persoonlijk mailen!

Succes allemaal!!!

14 thoughts on “WIN WIN WIN: 3X2 TICKETS BODY WORLDS

  1. Leuk om te lezen dat je naar de bloggers bash ging. Helaas ben ik niet uitgenodigd. Ik hoop dat ik ook kaartjes win zodat ik nu de kans heb om deze geweldige museum te bezoeken. Mijn e-Mail adres heb ik al ingevuld op het formuliertje. Ik ben ook benieuwd naar je verslag.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

