Recensie: Biodermal CC-fluide

Heb je last van oneffenheden en roodheid op je gezicht? Lees dan snel verder wellicht dat de Biodermal  CC-fluide met P-CL-E  iets voor je is. Deze crème review ik vandaag voor jullie.

biodermal_CC_Fluide_P-CL-E HIGH

Verpakking:

De verpakking is creatief samengesteld heeft diverse kleuren. De crème heeft een witte verpakking in het midden een matte blauwe kleur waarop het kopt: “Geeft een natuurlijke egale teint. Probleemverlossend en verzorgend. Egale teint.” De crème zelf zit in een flacon met een pompje.

verpakking

Inhoud:

50 ml

Textuur:

Normaal

Gebruiksaanwijzing:

Dagelijks licht inmasseren op een schone en droge huid.

Huiddilemma’s: 
Ik heb vaak last van onzuiverheden op mijn vettige huid met name de rode plekjes. Ik moet dit altijd dubbel camoufleren dat is wel zonde van mijn tijd had ik gemerkt. Ik heb de laatste tijd niet zo een zin om mezelf op te maken, zeker nu het mooi weer is. Ik heb veel crèmes geprobeerd te gebruiken mijn rode plekjes te verhelpen, helaas waren er niet veel crèmes die mijn roodheid op een natuurlijke manier weg kregen. Tot ik de crème van Biodermal CC-Fluide met P-CL-E uitprobeerde. Dat een egale teint beloofde. De kleur past zich automatisch aan, aan je huidskleur. Schrik niet als je ineens een hele donkere kleur ziet na een tijdje past de kleur zich automatisch aan je huidskleur. Ik was erg benieuwd naar deze crème zeker nu ik nog nooit eerder een cc crème uitgeprobeerd. Ik heb wel ervaring met bb-crèmes maar helaas faalden de meeste bb-crèmes bij mijn huid.  Ik was extra benieuwd naar het resultaat van deze crème.

flesje

Resultaat:

Deze crème heeft me te weten verbazen moet ik eerlijk zeggen. Meestal krijg ik last van branderigheid en prikkerig/jeukerigheid als ik (nieuwe/andere)crèmes gebruik op mijn gevoelige en geïrriteerde huid. Ik heb vaak een vaste lijn dat ik gebruik. Maar toch merk ik soms dat mijn huid ook iets anders nodig heeft. Mijn huidttype is een beetje vervelend als het op dagverzorging aankomt. Veel crèmes voelen niet fijn aan op mijn huid dat merk ik eigenlijk vrijwel meteen. Maar bij deze crème daar was het niet zo. Hij zat erg prettig, rook erg lekker. Ik ben een beetje verslaafd aan de geur geworden. De crème neemt makkelijk op in je huid. Je voelt hem niet meer zitten. Dat heb ik wel bij andere crèmes je voelt alles letterlijk zitten. Dit vind ik niet erg prettig. Dan heb ik automatisch de neiging om aan mijn gezicht te gaan zitten dan was ik het er meteen af. Een crème moet erg prettig aanvoelen op je huid. De Ook zag ik een smooth-effect na aanbrengen van deze crème. Handig hoefde nu eindelijk ook geen foundation meer erover heen te smeren. Je kunt dit zien als een crème en foundation in een. Ik zag zeker wel een egale teint. Tevens is dit een zachte crème. Als je de crème aanbrengt op je huid voelt hij erg zacht aan, erg prettig voor de mensen met een geïrriteerde huid. De crème is zuinig in gebruik. Deze crème kent een lichte dekking, ideaal voor de zomer( waar je niet meer nodig hebt).

Must have item?

100%. Deze crème is absoluut onmisbaar op je beautyplankje.

Ingrediënten:

ingredienten

Verkrijgbaar bij de Biodermal verkooppunten o.a. bij de apotheken en kruidvat  voor €29,99,-

4 thoughts on “Recensie: Biodermal CC-fluide

Leave a Reply

