Review: Roberto Cavalli Paradiso

Ik ben gek op parfums. Ik kan eigenlijk niet zonder. Goede geuren zijn wel erg zeldzaam moet ik bekennen. Des te meer reden om op zoek te gaan naar een goede geurtje. Er zijn zoveel geuren. Waar te beginnen. Sinds februari ligt Roberto Cavalli Paradiso in de winkels. Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder…..

RC Paradiso 50 ml bottle

Verpakking:

De geur zit in een exotische, kleurrijke verpakking die overspringt van blauw/goud naar geel. Aan de onderkant van de verpakking vinden we gouden schubben. Een knalgele parfum in een diamanten transparante flacon waarop Roberto Cavalli Paradiso kopt.  De geur zit in een mooie verpakking. Ook de flacon is erg mooi.

Inhoud:

75 ml

Ontwerp:

De geur is ontworpen door Louise Turner.

Geur:

De geur kent een samenstelling van citrusfruit Mandarijn Bergamot, Jasmijn, Den Cipres Laurier.

attachment

Resultaat:

Allereerst moet ik zeggen dat het geurtje erg bijzonder en creatief is ontworpen. Iemand heeft ooit gezegd: “Diamonds are girls best friends.” Deze geur maakt deze gezegde helemaal waar. Prachtige verpakking en flacon heeft deze geurtje. Ik was meteen verkocht op het moment dat ik deze geur opspoot. Ik had nooit gedacht dat de bovengenoemde ingrediënten voor zo een goede geur zouden zorgen.  De geur drong echt door mijn neus(positief). Zo erg dat ik er maar aan bleef ruiken. De geur blijft lang zitten.  Het is geen al te zoete maar ook geen al te sterke geur. Zit er net middenin. Daarmee kun je hem zowel in de winter als in de zomer gebruiken.

Must have item?

100% deze parfum is absoluut onmisbaar op je geurenplankje!

Ingrediënten:

ingredienten

Gehele lijn met prijzen:

Eau de Parfum 30 ml € 49,94

Eau de Parfum 50 ml € 71,06

Eau de Parfum 75 ml € 92,17

Perfumed Shower Gel 150 ml € 24,3

Perfumed Body Lotion 150 ml € 24,38

Verkrijgbaar bij ICI Paris XL, Douglas e.a. parfumerieën .

11 thoughts on “Review: Roberto Cavalli Paradiso

  1. Zo een opvallende parfum kun je zeker niet ontlopen. Helaas is mijn salaris nog niet gestort. Maar ik ga hem op mijn wishlist zetten, tegen het einde van de maand haal ik een in huis.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

