Review: Maybelline Dream Wonder Nude

Sinds februari  is Nederland nog een foundation rijker: Maybelline dream wonder nude. Hij is verkrijgbaar in zes tinten: ivoire, cameo, nude, sand, fawn en sun beige.  De foundation belooft een natuurlijke dekking met een textuur dat 12 keer zo dun is. Ik zal de ivoire reviewen. Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder….

Visual_Dream_Wonder_Nude

Verpakking:

Ovale applicator met een ´bronzen´ kleur.

Inhoud:

20 ml

kleurnummer:

10 ivory

Textuur:

Zeer bijzonder zacht.

Gebruiksaanwijzing:

Goed het flesje schudden voor gebruik.  De juiste hoeveelheid kan met de applicator, eerst op de hand en dan op het gezicht worden aangebracht. Begin bij het midden van je gezicht en werk naar buiten

Pack_Dream_Wonder_Nude

Resultaat:

Ik heb een vettige huid met acne. Het is voor mijn huid erg moeilijk om de juiste foundation te vinden. Vaak heb ik bij veel foundations het gevoel een masker te dragen en ook zie je toch nog de acne door de foundation heen. Dat oogt niet mooi, vooral als je naar feesten gaat.  Ik houd meer van de natuurlijke dekking. Foundation moet goed en prettig aanvoelen op je huid.  Het eerste dat mij opviel nadat ik deze foundation op mijn handen aanbracht was de bijzonder zachte textuur, het voelde aan als water zo zacht en zo puur.   Je voelt deze foundation nauwelijks zitten. Dat is iets wat ik enorm waardeer.

Ik gebruik normaliter Chanel mat lumiere, maar dat kent meer een harde structuur en dat duurt langer om het in de huid op te nemen. Ook bij andere foundations merk ik dat ze vaak een hardere textuur hebben. Bij de Dream wonder nude was het niet zo.  Nadat ik deze foundation aangebracht had zag ik een natuurlijke dekking in de spiegel. Ook handig dat je geen glans zag. Een vettige huid neigt snel naar de glimeffect door veel foundations. Verder had ik niet het gevoel dat ik een masker op had wat ik bij meeste foundations wel merk. Heerlijk zacht voelde mijn gezicht aan met deze foundation. Ook had ik het gevoel dat dit een smooth effect kende. Lekker natuurlijk maar toch dekkend.  De foundation is zuinig in gebruik. Ik houd van een natuurlijke dekking dat ik bij deze foundation zag. Deze foundation is geschikt voor dagelijks gebruik. Mijn gezicht voelt normaliter erg hard aan maar na aanbrengen van deze foundation voelde mijn gezicht lekker zacht aan.  Make-up is naar mijn mening mooi als het zijn werking op de meest natuurlijke manier doet en prettig aanvoelt op je huid. Dat deed deze foundation zeker wel zonder maskereffect.

Pack-Textuur_Dream_Wonder_Nude

Must have item:

100% absoluut onmisbaar op je beautyplankje!

Cijfer: 

10

Verkrijgbaar bij o.a. kruidvat, etos voor €14,49,-

8 thoughts on “Review: Maybelline Dream Wonder Nude

  1. Ik zag hem liggen in kruidvat. Ik durfde hem nog niet te kopen. Maar nu ik je review heb gezien ga ik hem zeker kopen. Een 10 is een goede cijfer. Dan moet ik hem in huis halen.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

